close
El País

TV3 i el ‘Comando Dixan’

TV3 i el ‘Comando Dixan’




El seguiment informatiu inicial per part de TV3 de les detencions, el 23 de setembre, de l’Operació Judes —nou membres dels anomenats Comitès de Defensa de la República (CDR) acusats de preparar accions violentes— no va agradar a una part de la seva audiència. Els descontentaments posaven com a exemple la televisió pública basca ETB, que aquell mateix matí ja teoritzava que la batuda policial provava de criminalitzar el moviment independentista. “Aquest canal, ja el veieu els redactors de TV3?”, escrivia en el seu compte de Twitter Lluís Llach. TV3 va prendre ràpida nota d’aquests avisos. A la tarda, Pilar Rahola, editorialista fixa del magazín diari Tot es mou i del programa setmanal FAQS, defensava que els aparells de l’Estat han creat un relat preventiu de violència i que el propòsit és atemorir davant de futures mobilitzacions. Rahola va citar l’aixovar domèstic dels detinguts (acetona, amoníac, lleixiu), també a FAQS, per ridiculitzar l’arsenal trobat per la Guàrdia Civil. A la nit, l’advocat Benet Salellas —defensor de Jordi Cuixart en el judici als líders del procés— va parlar a Més324 d’un nou procés polític, d’un ús polític de la justícia.Seguir leyendo.



Source link : https://cat.elpais.com/cat/2019/10/05/catalunya/1570306637_843917.html#?ref=rss&format=simple&link=link

Author : Tomàs Delclós

Publish date : 2019-10-05 21:02:59

Copyright for syndicated content belongs to the linked Source.

Tags : El País

https://burrogrog.business   https://femmes.fringues.biz   https://www.les-maillots-de-bain.com/   https://www.les-meilleurs-produits.com   https://liseuses.org   https://www.les-livres.fr/   https://www.bestfurniturestores.org   https://www.elegance-lingerie.com/   https://www.adg-paris.org/   https://lecordonniermalchausse.fr